Velik posel francoskih velikanov: lastnik Guccija prodaja kozmetični del

Novi glavni izvršni direktor Keringa Luca de Meo skuša s prodajo dejavnosti lepotnih izdelkov L'Orealu zmanjšati dolg skupine.
Francoska modna skupina Kering svojo dejavnost lepotnih izdelkov prodaja kozmetičnemu velikanu L’Oreal, poroča STA. V okviru posla bo L’Oreal pridobil tudi ekskluzivne licence za razvoj in distribucijo izdelkov pod Keringovimi modnimi znamkami, kot so Gucci, Bottega Veneta in Balenciaga, za obdobje 50 let.
Vrednost posla je ocenjena na 4,7 milijarde dolarjev (štiri milijarde evrov).
V skupni izjavi sta Kering in L’Oreal sporočila, da “vstopata v dolgoročno strateško partnerstvo na področju luksuzne lepote in dobrega počutja”.
Prodaja dejavnosti lepotnih izdelkov bo vključevala tudi blagovno znamko parfumov Creed. “S Creedom se bomo uveljavili kot eden vodilnih akterjev na hitro rastočem nišnem trgu dišav,” je v izjavi ocenil izvršni direktor L’Oreala Nicolas Hieronimus.
Novi šef ne izgublja časa
Novica o prodaji dejavnosti lepotnih izdelkov L’Orealu prihaja približno mesec dni po tem, ko je vodenje skupine Kering prevzel novi glavni izvršni direktor Luca de Meo, ki je pred tem pet let vodil francoskega proizvajalca avtomobilov Renault. Njegova glavna naloga je zmanjšanje dolga skupine, ki znaša približno 9,5 milijarde evrov. Dogovor z L’Orealom pa je označil za “odločilni korak za Kering”.
Modna skupina Kering je v prvem letošnjem polletju dosegla 474 milijonov evrov čistega dobička, kar je 46 odstotkov manj kot v istem obdobju lani, in 7,6 milijarde evrov prihodkov oziroma 16 odstotkov manj, še navaja STA.